torsdag 12 mars 2009

kabel trasig

till dator:( Ja, men det är ju lätt att fixa, vi åker ned till närmsta butik och köper en ny. Nähä, inte det..måste beställas...kostar plenty of money...Nu har Dan lagat den trasiga kabeln och den funkar. Tack och lov.
Förra helgen var vi (Jag, Dan, Rikard, Anneli) i Stockholm på Metallica konsert, jag vet inte hur jag skall beskriva det men konserten var fantastisk. I Globen, så många människor men ändå så mycket plats. I mitten var en rund scen, fansen kunde stå runt scenen och titta på sina favoriter från alla håll och kanter. Trycket var enormt när publiken sjöng med och jag var i sjunde himlen, vilket ljud och de hade lyckats välja låtar som passade alla Metallicafans. Två timmar kändes som en kvart och vi, alla fyra, var tömda på energi när konserten var slut. Lycklig och nöjd åkte vi hem till hotellet. Fick ju även njuta av sällskapet av min son som tog oss runt olika fantastiska barer, kan rekommendera SkyBaren Och himlen därtill...helt fantastisk utsikt på 28:e våningen. Dessutom åkte vi ut till vackra Adelsö och träffade Ricco och Madde, lite bomull igen. En underbar helg med fina minnen som man gärna stoppar i ryggsäcken. Tack Anneli och Rikard.

kram

Inga kommentarer: