måndag 23 mars 2009



De två sista veckorna har varit så arbetssamma och intensiva så att jag inte hunnit med att gå in på datorn. Har inte hunnit läsa mailen osv. Eva som jag arbetar med i vanliga fall har varit på sem och vi har haft vik för henne. Det är alltid svårt när det kommer in nya på en arbetsplats, blir lite extra jobb. Karin som hoppade in var ju alla van med, dessutom är hon en pärla, men det är ju inte som vanligt. Dessutom blev Karin hemma och då fick Challe hoppa in för henne eftersom vi hade svårt att få tag i någon utbildad vik. Så kul det var att jobba med Challe, han är så jätteduktig med barn och barnen verkligen älskade honom. Hans lugna personlighet lugnade barnen, vårt minsta barn ville inte släppa honom när han skulle gå för dagen, första dagen. I tre dagar var han hos mig och jag tror att han tyckte att det var helt ok, lite sorgsamt sista dagen. En av mina arbetskamrater uppmärksammade vårt slit på vår avdelning så därför gav hon mig, Isabelle, Caroline en uppmuntrande gåva (bilden på tidningen). Det värmde i hjärtat, vad jag njöt på Fredagkväll när jag låg i soffan och läste. Helgen fortsatte i intensivitetens tecken men med underbara familjedagar. Daniel var här och hälsade på, Kevin med kompisar flög ut och in genom dörren, Challe åkte fram och tillbaka till sin flickvän Sandra.

Nej, nu måste jag gå till jobbet! Ha en bra dag Alla, kram

Inga kommentarer: