måndag 4 maj 2009

byggare bob


alias min man har äntligen byggt färdigt vår himmelssäng, inbyggda bokhyllan och en hylla till. Många böcker har vi, så, nu får de äntligen plats. Himmelssängen blev jättefin och man sover underbart i den, tycker att min man skall börja tillverka och sälja himmelssängar. Vore inte det en bra ide (man kan välja storlek, färg och den byggs på plats)? Just nu tar den nystartade egna målerifirman allt för mycket tid, vi får väl se, man måste ju hinna genomföra alla planer också. Allt tar tid numera, av någon anledning. Det känns som man inte riktigt hinner med allt man vill och allt det man bör göra. Man hinner inte nått annat än att jobba sen är man helt slut. Jaja, slut på klagolåten... I alla fall så blev sängen väldigt fin, eller hur?

3 kommentarer:

Janell sa...

Du fick din himelssäng i alla fall, ja ja jag vet jag har skrivit på facebook om det oxå.

Det verkar bli ordning på torpet :) Härliga bilder.

Synd att jag inte kan komma förbi i sommar som jag hade tänkt mig, skulle gärna kollat in huset närmare.

Ann-Kristine sa...

Nu skriver jag i din blogg också, Kram A-K

nettan sa...

Himmelssäng=sover som prinsessan på ärten;;) Synd att du inte kunde komma förbi?

haha...ta A-K, det är så kul att få kommentarer.